Здати житло
  • Як працює нова схема бронювання

    Ми підготували для користувачів Vlasne нову схему бронювання квартир. Ми зробили все для того, щоб власники квартир могли здавати їх швидко і максимально просто, а туристам не потрібно було обдзвонювати кожну квартиру на предмет її зайнятості або уточнення деталей проживання.

    Варіант №1: Миттєве бронювання - для тих хто веде календар зайнятості максимально точно і акуратно

    Для власників які акуратно ведуть свій календар зайнятості - ми дамо можливість включити в особистому кабінеті (ЛК) миттєве бронювання (за замовчуванням для всіх квартир включено "Бронювання за запитом").
     
     
    Після включення опції Миттєвого бронювання квартира відправляється на перевірку відповідності вимогам і після проходження модерації ви зможете здавати квартиру максимально ефективно і швидко.
     
     

    Як працює Миттєве бронювання

     
    Якщо період на який турист хоче забронювати квартиру вільний (відзначений вільним у вашому календарі зайнятості) - він зможе забронювати квартиру відразу, моментально, БЕЗ додаткового підтвердження з боку власника.
     
    У календарі вільно = можна бронювати.
     
    Очевидно, що квартири з можливістю забронювати миттєво будуть отримувати максимальну кількість бронювань від туристів, при цьому не вимагаючи від власників нічого крім акуратного ведення календаря зайнятості.
     
    Ми також будемо позначати такі квартири в списку, щоб туристи звертали на них особливу увагу.
     
     

    Нюанси

    - Після включення Миттєвого бронювання наші співробітники перевірять чи дійсно ви ведете календар зайнятості і чи відповідає ваше оголошення необхідним вимогам. Якщо оголошення пройде перевірку - опція "миттєвого бронювання" буде включена для конкретного оголошення. Для кожного вашого оголошення вона включається окремо.
     
    - Зверніть увагу на умови використання нового способу бронювання - зокрема на розділи з відміною бронювання з боку туріставладельца, розділи описують отримання вами оплати від туриста.
     
    - Зверніть увагу, що скасування сплаченого бронювання як з боку туриста, так і з боку власника оплачує та сторона яка ініціювала скасування. Іншими словами, якщо турист скасовує своє оплачене замовлення - він сплачує штраф згідно з тією політикою скасування яку вибрав власник квартири (штраф перераховується власнику в якості компенсації). Якщо власник скасовує оплачене бронювання зі свого боку - він платить штраф за скасування відповідно до політикою скасування для власників. 
     

    Поширені запитання

     
     

    Варіант №2: Бронювання за запитом - для тих поки не веде календар зайнятості

     
    Для власників які поки не ведуть календар зайнятості або ведуть його періодично ми розробили спеціальний режим бронювання - "Бронювання за запитом". В цьому режимі турист зможе вибравши дати на сторінці оголошення відправити запит на бронювання і після схвалення власником цього запиту - перейти безпосередньо до оплати.
     
    Режим "Бронювання за запитом" включений за замовчуванням для всіх оголошень. Переключитися в режим "Миттєве бронювання" можна в будь-який час в ЛК або на сторінці публікації оголошення.
     
     

    У чому принципова різниця між миттєвим бронюванням і бронюванням за запитом?

     
    Принципова різниця в тому, що в разі миттєвого бронювання - забронювати можна миттєво. Турист після вибору дат вільних дат в календарі зайнятості на сторінці оголошення може відразу переходити до оплати.
     
    У разі бронювання за запитом - туристу потрібно буде спочатку отримати підтвердження від власника і тільки після цього підтвердження - турист зможе забронювати квартиру.
     

    Важливо - запити на бронювання на пересічні дати

    Турист може відправляти скільки завгодно запитів на бронювання на різний час і в різні апартаменти, таким чином підвищуючи свої шанси на схвалення запиту та подальше бронювання. У свою чергу власник також може схвалювати всі вступники до нього запити (у разі якщо вони припадають на дійсно вільні дати) навіть якщо ці запити перетинаються між собою. Система працює таким чином, що не дозволить оплатити і забронювати пересічні по датах запити, як тільки один з туристів оплатить замовлення - інші запити які перетинаються з ним по датах автоматично відмінятися.
     
    Приклад::
    Турист 1: Відправив запит на бронювання з 1 грудня по 5 грудня.
    Турист 2: Відправив запит на бронювання з 2 грудня по 7 грудня.
    Турист 3: Відправив запит на бронювання з 4 грудня по 10 грудня.
     
    Всі три запиту перетинаються між собою по датах, проте можна схвалити їх все. Як тільки один з туристів оплатить замовлення - наприклад Турист №3 - запити двох інших автоматично відмінятися ще до того як вони зможуть перейти до оплати.
     

    Бронювання за запитом в картинках

     
    Турист вибирає цікавить його діапазон дат, кількість гостей і при необхідності уточнює необхідні нюанси у власника (якщо турист не зареєстрований - його автоматично зареєструє в процесі відправлення запиту). Зробити запит ні до чого не зобов'язує, турист на цьому етапі ні за що не платить - по суті він просто питає у власника через систему запитів вільна його квартира на обраний період.
     
    У власника є 24 години на ухвалення рішення - схвалити або скасувати отриманий запит. У разі якщо запит буде проігнорований (не підтверджені і не відхилений) - він скасується автоматично після закінчення 24 годин. Також турист може самостійно відкликати запит.
     
     
     
    Далі власнику квартири приходить повідомлення про новий запиті на бронювання. Повідомлення приходить на пошту, смс на контактний номер телефону та на самому сайті відображаються на кнопці "Запити на бронювання".
     
    Власник відкриває спеціальний розділ із запитами на бронювання і в ньому прийме або відхилить отриманий запит, одночасно відповідаючи на питання туриста. Підтвердивши запит ви фактично повідомляєте туристу - квартира на обрані вами дати вільна, можна переходити до оплати і бронювання.
     
    У туриста є 48 годин на прийняття рішення - оплатити бронювання або відмовитися. У разі якщо схвалений запит буде проігнорований - він також скасується автоматично через 48 годин. Також власник може самостійно скасувати схвалений запит (безкоштовно та без проблем), крім того схвалений запит скасується автоматично в разі якщо на пересічні з ним дати буде схвалена і оплачена бронь.
     
     
    Підтверджений (або скасований запит) повертається туристу і він бронює апартаменти (в разі якщо запит підтвердили) або продовжує пошуки далі (якщо запит скасували).
     
     
    На формі бронювання турист вказує свої контактні дані і переходить до оплати. Ми перевіряємо актуальність контактів туриста (потрібно підтвердити мінімум 1 контакт) щоб виключити помилки і після оплати висилаємо туристу і власнику контактні дані один одного.
     
    Це все, зустрічайте гостей!
     

    Далі - важливі нюанси, прочитайте уважно.

     
    В процесі бронювання турист оплачує повну суму за вказаний ним період проживання. Після оплати апартаменти вважаються заброньованими.
     
    Що це означає:
    - Зазначені дати автоматично позначаються в календарі зайнятості як зайняті;
    - Вся сума (за винятком комісії Vlasne зберігається на балансі власника в "замороженому" стані;
    - В процесі бронювання ми видаємо туристу спеціальний код, який він передає власнику в день заселення, а той в свою чергу за допомогою цього коду розморожує і виводить гроші зручним способом (наприклад на банківську карту);
     
     
    Як отримати гроші за оплачений бронювання
    Відповідь однакова для обох варіантів (миттєве бронювання та бронювання за запитом) - ми надаємо туристу спеціальний код який він повинен віддати власнику апартаментів в перший же день заселення, після того як успішно заїде в заброньовані апартаменти.
     
     
     
    Важливо - скасування бронювання з боку туриста або власника
    Турист і власник квартири - обидва можуть скасувати бронювання не пізніше ніж за день до заїзду.
     
    Умови скасування бронювання для туриста - вибираються на сторінці оформлення оголошення.
     
     
    Умови скасування бронювання для власника - зафіксовані, їх можна переглянути за посиланням нижче:
     
     
    Важливо - збір за послуги сервісу Vlasne

    В каталозі квартир як і раніше відображаються ціни які устанавіть власники. На сторінці об'явоенія туристам відображається окремим рядком збір за послуги Vlasne рівний 20% від вартості оренди квартири, який і становить частково коміссінное винагороду для порталу Vlasne.

     
    <Місце під фото>
     
    Чому частково?
    Справа в тому, що для того щоб перевести гроші від туриста на рахунок Vlasne, а потім на рахунок власника (а іноді назад туристу - в разі повернення коштів після скасування броні) порталу необхідно сплатити комісію:
    1) Комісію мерчанта здійснює грошові операції в УкраінеЕвропе і грає роль сполучної ланки
    2) Комісію банку отримувача коштів - Vlasne
    3) Комісію банку власника апартаментів (так, ми оплачуємо комісію за переказ вашому банку за наш рахунок).

    У підсумку виходить сума з трьох комісійних банківських зборів, яка варіюється і залежить від:
    - Суми переказу
    - Способу оплати
    - Країни туриста
    - Банку власника рахунку Vlasne
    - Банку власника рахунку власника
     
    і становить в середньому від 7% до 12%.
    Таким чином в "чистому вигляді" в середньому комісійні сервісу Vlasne становлять від 8 до 13%.
    Це цілком розумна плата яка дозволить нам і далі надавати якісний сервіс, розвиватися і допомагати власникам максимально швидко, просто, зручно здавати свої апартаменти, а туристам знімати їх.
     
    Популярні питання для власників квартир:
    Відповідь була корисною?  
  • Як працює Vlasne?

    Vlasne дозволяє знайти та забронювати житло для орендарів та відрекламувати свою нерухомість власникам усього за кілька простих кроків.

    Якщо Ви гість (подорожуєте, у відрядженні і т.ін.), ось як працює Vlasne для вас:

    - скористайтесь пошуком, щоб знайти житло, яке вас цікавить - зробіть запит або зателефонуйте власникові, щоб уточнити наявність  - дочекайтесь відповіді власника - забронюйте житло, коли вам буде надано підтвердження наявності - рушайте у подорож!

    Якщо Ви власник нерухомості (чи компанія з управління), як працює Vlasne для вас:

    - зареєструйтесь - розмістіть свої оголошення у лістингу - заповніть "Календар завантажень" - дочекайтесь замовлень від потенційних орендарів - підтвердіть наявніть житла, щоб орендарі могли забронювати - отримуйте свої кошти!

    Відповідь була корисною?  
  • Наскільки безпечно бронювати через Vlasne?

    Бронювати/сплачувати online на сайті Vlasne - цілком безпечно. Ми не зберігаємо інформацію з вашої платіжної карти і не передаємо платіж власникові до тих пір, поки Ви не заселитесь. Важливо: бронювання online доступне лише для об'єктів, у яких є кнопка Бронювання. Інші домовленості з власниками напряму не мають нічого спільного з бронюванням online.

    Крім того, у кожного власника є свій профайл, в якому знаходиться інформація про успішні заселення та відгуки про нього та його нерухомість. Вивчіть його, перед тим як здійснювати платіж.

    Відповідь була корисною?  
  • Як працює система оплат на Vlasne?

    Система платежів на сайті Vlasne - проста і безпечна. Щойно власник підтвердив наявність, орендар може робити платіж. На даний момент Ви можете забронювати нерухомість через оплату кредитними картками (Visa, MasterCard, Maestro), Webmoney або банківським платежем.

    Оплата за розміщення об'єктів на сайті власниками та замовлення додаткових послуг також дуже прості. Спочатку власник розміщує оголошення, потім сплачує його публікацію на певний період.

    Відповідь була корисною?  
  • Як я можу видалити свій профайл?

    Відправте листа на info@vlasne.ua і ваш акаунт буде видалено. Також в листі просимо вас вказати причини чому Ви бажаєте видалити свій акаунт з сайту.

    Відповідь була корисною?  
  • Я забув/втратив свій пароль, що мені робити?

    Зайдіть на сайт, у вікні вводу логіну та паролю клацніть на посилання "Забув пароль?", що означає "Відновлення паролю". На ваш контактний email (який Ви вказали під час реєстрації) надійде лист з новим паролем.

    Відповідь була корисною?  
  • Можу я завантажити фото в свій профайл?

    Так. Vlasne підтримує формат JPEG і мінімальний розмір фото, яка буде добре виглядати на сайті має бути 620х400.

    Відповідь була корисною?  
  • Скільки коштує розміщення об'єкту на Vlasne?

    На даний момент всі оголошення приймаються безкоштовно.Платною є лише послуга виділення оголошення над результатами пошуку "Горячі пропозиції"

    Відповідь була корисною?  
  • Яку нерухомість можна знайти на Vlasne?

    Vlasne пропонує лише нерухомість без посередників і без додаткових комісійних. В першу чергу сайт зацікавить тих, хто шукає житло подобово: квартири, приватні будинки, міні-отелі різних цінових категорій та різного класу.

    Також на сайті надана інформація з довгострокової оренди та продажу без посередників: квартири, будинки, дачі, комерційна нерухомість (офіси, магазини, ресторани, складські приміщення та інше)

    Відповідь була корисною?  
  • Чи існують правила використання Vlasne?

    Так. Існують правила використання Vlasne як для орендарів, так і для власників нерухомості.

    Обов'язково ознайомтесь з Правилами та умовами. Це не займе багато часу, але зробить процес використання сайту набагато приємнішим. Також слідкуйте за оновленнями цього розділу.

    Відповідь була корисною?  
  • У яких країнах працює Vlasne?

    На даний момент сайт працює в Росії та Україні. Але ми працюємо над розширенням покриття, щоб кожен міг знайти у нас корисну інформацію і задовільнити свої потреби.

    Якщо Ви власник нерухомості, але сайт Vlasne ще не доступний в вашій країні/місці, відправте нам email на info@vlasne.ua і ми допоможемо вам представити вашу країну/місто на нашому сайті!

    Відповідь була корисною?  
  • Як і де я можу подивитися/відредагувати інформацію в своєму профайлі?

    Зайдіть в "Мої дані" в правій верхній частині сайту, потім натисніть на "Редагувати" у відповідних полях профайлу.

    Відповідь була корисною?  
  • Як заповнювати календар зайнятості?

    Як заповнювати календар зайнятості?

    Якщо туристи бронюють ваші апартаменти через наш сервіс (Vlasne), то календар зайнятості заповнюється автоматично, вручну нічого заповнювати не потрібно.

    Тобто якщо турист забронював і оплатив у вас квартиру на певний період - цей період буде автоматично відзначений як зайнятий у вашому календарі зайнятості. Якщо турист (або власник) скасує оплачене замовлення - цей період в календарі зайнятості автоматично звільниться.


    Якщо ви здали апартаменти іншим способом (наприклад за особистою домовленістю по телефону), то вам потрібно вручну заповнити цей період в календарі зайнятості.

    Як це зробити?

    Заходьте в ЛК (особистий кабінет) в розділ "Оголошення", поруч з кожен з ваших оголошень буде посилання "Змінити час зайнятості" - натиснувши на яку ви потрапите в режим редагування календаря зайнятості.

    А далі все просто - відзначаєте зайняті дні кліком лівої кнопки миші по ним і після закінчення натискаєте кнопку "Готово".

    Відзначати можна як кожен день окремо, так і затиснути ліву кнопку миші і провести курсором миші до кінцевої дати. Далі, щоб зберегти зміни, тиснемо кнопку "Готово".


    Приклад:

    Власнику потрібно вручну відзначити 2 діапазону дат зайнятими:
    1) Заїзд - 20 грудня, виїзд - 25 грудня (5 діб)
    2) Заїзд - 31 грудня, виїзд - 1 січня (1 доба)

    Важливо (прочитайте обов'язково):
    Зверніть увагу - коли вам потрібно заповнити зайнятим 1 (один) день - ви просто натискаєте на цей день (лівою кнопкою миші).

    Коли вам потрібно заповнити зайнятими 2 і більше дня - ви залишаєте заповненим передостанній день в діапазоні (тобто якщо з 20 по 25 грудня, то останній заповнений буде 24 грудня - см. Анімований приклад вище). Так зроблено для того, щоб 25 грудня в календарі зайнятості був відзначений вільним (адже 25 один турист виїжджає і можна в той же день поселити іншого) і ви могли здавати квартиру без пропусків.

    Відповідь була корисною?  
  • Прийшов запит на бронювання, але сума за обраний туристом період не актуальна (Новий Рік, свята і.т.д.) - за фактом вона більше. Що робити?

    У власників є можливість коригувати підсумкову суму в нових запитах на проживання.

    Нюанси:

    • Коригувати суму можна тільки у запитів зі статусом = НОВИЙ ЗАПИТ. Тобто поки ви не схвалили запит - можна відкоригувати суму в будь-яку сторону.
    • Коригування суми проживання діє тільки на конкретному запиті в якому ви її змінили. На інші запити або на ціну за добу на сторінці оголошення це коригування ніяк не впливає.

    Приклад коли власник змінює суму запиту:

    Приклад коли турист бачить зміну суми запиту:

    Коли ця можливість може бути корисна?

    Це корисно коли в обраний туристом період потрапили свята, вихідні або будь-які інші дні які відрізняються за ціною від звичайних днів. Тоді вам просто потрібно порахувати актуальну суму для цього періоду і відкоригувати її.

    Ми рекомендуємо заповнювати спеціальні періоди проживання в налаштуваннях публікації, тоді при попаданні в період проживання святкових днів відрізняються за цінами від звичайних Вам не доведеться вручну кожен раз коригувати вартість проживання.

    Відповідь була корисною?  
  • Інструкція - Як налаштувати синхронізацію календаря

    Кому обов'язково потрібно синхронізувати календарі зайнятості?

    Власники квартир які користуються відразу декількома сервісами змушені вручну заповнювати календарі зайнятості на кожному з них, підтримуючи їх актуальність. Синхронізація дозволить автоматизувати цей процес і передавати дані про зайнятість квартир в обидві сторони в автоматичному режимі.

    Як синхронізувати календар зайнятості на прикладі Airbnb.com

    Припустимо, що ваша квартира опублікована на Vlasne і на Airbnb. Вам потрібно синхронізувати календарі зайнятості цієї квартири на обох сервісах. Інакше доведеться кожного разу вручну заповнювати календарі на обох сервісах приводячи їх у відповідність один до одного. А якщо квартира опублікована не так на 2, а на 3 сайтах? А якщо квартир кілька? Загалом - настійно радимо один раз налаштувати і забути.

    На Vlasne заходимо в ЛК (особистий кабінет) або на сторінку вашого оголошення та тиснемо на "Заповнити час зайнятості".

    На календарі зайнятості є дві кнопки: ІМПОРТ і ЕКСПОРТ.

    ІМПОРТ - імпорт календаря зайнятості з іншого сервісу. Передача даних про зайнятість квартири від них до нас.

    ЕКСПОРТ - експорт календаря зайнятості від нас в інший сервіс. Передача даних про зайнятість квартири від нас до них.

    Почнемо з експорту. Натискаємо на відповідну кнопку і копіюємо посилання звідти.

    Заходимо в настройки цієї ж квартири в Airbnb і, натиснувши на "Імпортувати календар", вставляємо нашу посилання і даємо назву цим календарем. Як правило назва = назвою сервісу звідки ви експортуєте дані, тобто в нашому випадку це Vlasne. Натискаєте кнопку "Імпортувати календар".

    Все, імпорт готовий! Тепер дані будуть передаватися від сервісу Vlasne в Airbnb і відбиватися в його календарі зайнятості.

    Тепер потрібно зробити все те ж саме, тільки у зворотний бік - отримати посилання на календар Airbnb і імпортувати її в сервіс Vlasne.

    Натискаємо "Експортувати календар", у вікні копіюєте посилання і вставляєте її в розділі ІМПОРТ на Vlasne. Аналогічно придумуєте назва для календаря і натискаємо "Імпортувати календар".

    Все, синхронізація налаштована, дані передаються в обидві сторони, ви вже почали економити величезну кількість часу на заповнення календаря.

    Якщо квартир кілька - потрібно повторити аналогічну процедуру для кожної.

    Якщо сервісів на яких ви опублікували квартиру кілька - аналогічна процедура для кожного сервісу.

    Ми нагадуємо вам, що заповнення календаря зайнятості - критично важливо. Акуратно заповнюючи календар зайнятості ви зможете включити собі "Миттєве бронювання", яке не потребує підтвердження від власника, а значить зможете заробляти більше і швидше, докладаючи менше зусиль.

    Тільки квартири які ведуть календар зайнятості у нас отримують функціонал вибору вільних дат і можливість перейти до бронювання прямо з агрегаторів нерухомості, наприклад таких як lun.ua.

    Іншими словами - просто відзначаючи зайнятість квартири в календарі ви отримуєте більше переглядів вашого оголошення (тому що ваша квартира частіше з'являється в агрегаторах і забезпечена функціоналом бронювання прямо з агрегатора), а значить більше бронювань.

    Якщо у вас виникли питання, пропозиції - будь ласка напишіть нам. Успіху і успішних бронювань!

    Відповідь була корисною?  
  • Як запропонувати туристу відразу кілька своїх квартир

    Що робити, якщо на одну з ваших квартир прийшов запит на бронювання, а ви б хотіли запропонувати туристу інші варіанти?

    Вихід є! Ми реалізували функціонал "Запропонувати іншу квартиру" який автоматично аналізує всі ваші опубліковані квартири. Якщо вони підходять за критеріями тобто вільні на вибрані туристом дати, підходять за кількістю гостей, знаходяться в тому ж місті і.т.д. - То ви можете відправити відразу кілька схвалених запитів за обраними вами квартирах.

    offer_ad.gif?v=1

    Відповідь була корисною?  
  • Що якщо мені необхідно скасувати запит на бронювання після того, як я її вже підтвердив?

    Щоб скасувати запит на бронювання після того, як Ви його вже підтвердили, зайдіть в свій аккаунт на сайті, в розділ" "Запити на бронювання" "в Особистому Кабінеті (ЛК) і вибравши запит якої потрібно скасувати реєстрацію - натисніть" "Відхилити запит" ".Скасовувати запити на бронювання які ви вже підтвердили можна без будь-яких штрафів (до тих пір поки вони не перейдуть зі статусу Новий запит або  Схвалений запит в статус "" Бронь Оплачено ""). 

    Відповідь була корисною?  
  • Яким чином я можу змінити умови вже підтвердженої і оплаченої броні?

    На жаль неможливо внести ніяких змін в оплачену бронь, крім як скасувати її (скасування сплаченого бронювання спричинить за собою штрафи згідно з політикою скасування броні).

    Відповідь була корисною?  
  • Що відбувається, якщо гість відміняє вже підтверджену і оплачену бронь?

    У разі, якщо гість відміняє вже підтверджене бронювання - взаєморозрахунки між гостем і власником житла відбуваються згідно з політикою скасування бронювання яку вибрав власник під час публікації оголошення. Політику скасування броні з боку гостя і відповідні штрафні санкції можна змінити в будь-який момент за винятком проміжку часу коли квартира заброньована і або статус запиту = "Бронь оплачена".

    Відповідь була корисною?  
  • Як я можу підключити послугу Миттєвого Бронювання?

    Якщо Вам доступна послуга Миттєвого Бронювання, опція "Миттєве Бронювання" з'явиться в ЛК у Вашому акаунті. Натиснувши на цей опцію, Ви можете запросити підключення послуги Миттєвого Підтвердження для Ваших оголошень. Ми перевіримо ваше оголошення на відповідність правилам повідомимо Вам, як тільки послуга буде підключена. За замовчуванням для всіх власників працює система обміну запитами між туристом і власником. Миттєве бронювання включається тільки за запитом від власника.
    Будь ласка, візьміть до уваги, що послуга Миттєвого Підтвердження доступна виключно власникам житла, які мають високі показники схвалення запитів броні і 100% точність і акуратність у веденні календаря зайнятості.
    Важливо: Зверніть увагу на те, що підключивши Миттєве бронювання ви зможете здавати квартиру масимально швидко, але при цьому вам необхідно максимально точно вести календар зайнятості тому якщо турист оплатить бронювання і виявиться що насправді квартира в цей період зайнята і він не зможе в'їхати - власник як особа відповідальна за оновлення календаря зайнятості буде оштрафовано за скасування сплаченого бронювання.
    Звертаємо увагу на те, що турист несе рівно таку ж відповідальність за скасування сплаченого бронювання відповідно до обраної політики скасування броні.

    Відповідь була корисною?  
  • Що таке Миттєве Бронювання і як воно працює?

    Миттєве Бронювання дозволяє туристам бронювати і оплачувати апартаменти відразу після вибору вільних дат в календарі зайнятості. Це робить подібні апартаменти максимально привабливими для туриста тому прискорюють процес бронювання. Опція Миттєвого бронювання вимагає від власника максимально акуратного ведення календаря зайнятості - це дозволяє власнику не використовувати систему запитів і зосередитися на наданні сервісу.
    Звертаємо вашу увагу, що НЕ акуратне ведення календаря зайнятості яке спричинило за собою скасування сплаченого бронювання з вини власника апартаментів - карається відповідними штрафними санкціями для власника.

    Відповідь була корисною?  
  • Чим хороша послуга Миттєвого Бронювання?

    Підключивши послугу миттєвого Бронювання, Ви можете покращити позиції свого оголошення серед результатів пошуку на сайті. Оголошення, до яких підключена дана послуга, автоматично відбиваються вище інших оголошень, що дозволить більшій кількість потенційних гостей побачити Ваше оголошення і збільшить Ваші шанси отримати бронь.

    Послуга Миттєвого Бронювання заощадить Вам багато часу, так як Вам більше не доведеться витрачати дорогоцінні хвилини на те, щоб відповідати на запити броні по електронній пошті, - запити броні будуть підтверджуватися автоматично! Вам також не доведеться більше турбуватися про те, що термін запиту броні може закінчитися.

    Оголошення, до яких підключено послугу миттєвого Бронювання, відзначені особливим банером, що дозволяє їм виділятися на тлі інших результатів пошуку. 

    Відповідь була корисною?  
  • Як відключити послугу миттєвого Бронювання?

    Ви можете відключити послугу миттєвого Бронювання в будь-який момент. Якщо Ви б хотіли відключити Миттєве Бронювання для одного або всіх своїх оголошень - вимкніть цю опцію в налаштуваннях публікації конкретного оголошення. Після відключення цієї опції оголошення автоматично перейде в режим бронювання - "за запитом".

    Відповідь була корисною?  
  • Чому вартість оренди апартаментів яка відображається туристам відрізняється від тієї вартості яку я встановив (а) в настройках публікації?

    Вартість оренди яку встановлює власник на під час публікації оголошення - автоматично збільшується на 20% і частково складає комісійну винагороду для порталу Vlasne.

    Чому частково? Справа в тому, що для того щоб перевести гроші від туриста на рахунок Vlasne, а потім на рахунок власника (а іноді назад туристу - в разі повернення коштів після скасування броні) порталу необхідно сплатити комісію:

    - Мерчанта здійснює грошові операції в Україні Європі і грає роль сполучної ланки
    - Комісію банку отримувача коштів (сервіс Vlasne)
    - Комісію банку власника апартаментів (так, ми оплачуємо комісію за переказ вашому банку за наш рахунок).

    Разом: виходить сума з трьох комісійних зборів, яка варіюється і залежить від: суми переказу, способу оплати, країни туриста, банку власника рахунку Vlasne, банку власника рахунку власника і становить в середньому від 7% до 12%. Таким чином в "чистому вигляді" в середньому комісійні сервісу Vlasne становлять від 8 до 13%, що становить цілком розумний відсоток який дозволяє сервісу надавати послуги належної якості і розвиватися.

    Відповідь була корисною?  
  • Чому я отримав неповну суму броні?

    Причина може бути тільки одна - ви скасували попереднє оплачене туристом бронювання. Відповідно до політики скасування бронювань для власників - на ваш баланс була нарахована певна штрафна сума (зі знаком мінус).

    Таким чином наступна сума за оплачене бронювання буде отримано вами за вирахуванням цієї штрафний суми.

    Також ми нагадуємо, що власник отримує саме ту суму яку він встановив в настройках для оголошення. Туристу відображається сума з урахуванням комісії сервісу, докладніше про величину комісійних і способах розрахунку читайте у відповідному розділі довідки.

    Відповідь була корисною?  
  • Як відбувається заселення гостей? Повинен я особисто передати їм ключі?

    Ми настійно рекомендуємо Вам зв'язатися з гостями відразу після того, як турист оплатив бронювання, і повідомити їм всю необхідну інформацію про те, як дістатися до апартаментів, а також узгодити час і місце заселення якщо вони відрізняються від тих які ви вказали при публікації оголошення.

    Якщо Ви не можете передати ключі особисто, Ви також можете вибрати довірена особа, яка передасть ключі замість Вас. Однак, в цьому випадку Ви повинні попередити гостей заздалегідь про те, хто передасть їм ключі, щоб вони знали, чого слід очікувати. Якщо у Вас є офіс, де гості могли б отримати ключі, Ви також можете запропонувати їм підійти за адресою офісу і забрати їх.
    Контакти гостей оплатили бронювання будуть вислані вам на контактний email і телефон відразу ж після оплати бронювання. 

    Відповідь була корисною?  
  • Як отримати оплату за проживання туриста?

    Гроші які оплачує турист за бронювання надходять на рахунок власника і перебувають в "заблокованому" стані - тобто їх можна буде вивести тільки після того як турист успішно заселитися в оплачені апартаменти. Туристу після оплати видається спеціальний КОД, який він зобов'язаний віддати власнику (або уповноваженій ним особі) відразу після того як успішно заселитися в заброньовані апартаменти.

    Власник за допомогою цього коду може розблокувати кошти і вивести їх будь-яким зручним способом, наприклад на банківську карту.

    Виведення коштів можливий на карти платіжних систем Mastercard Visa, Webmoney. Для користувачів з Росії можливий висновок на Яндекс Гроші. Перший висновок коштів на карту займає ДО 6 банківських днів (зазвичай - набагато швидше). Це пов'язано з верифікацією карт банком, всі наступні висновки протягом декількох днів.

    Важливо: Турист передає код тільки після успішного заселення в апартаменти. У разі якщо він втратив код (він дублюється в СМС поштою і в ЛК туриста на сайті) і всі свої телефони логіни доступи до пошти - зверніться будь ласка в тих. підтримку сайту.

    Відповідь була корисною?  
  • Чому відгуки так важливі? Як я можу отримати відгуки?

    Дуже важливо, щоб у Вашого оголошення на сайті були відгуки, так як потенційні гості люблять їх читати і часто вибирають квартири саме за відгуками. Чим більше у Вас позитивних об'єктива відгуків, тим вище ймовірність того, що Ваше житло забронюють.

    Відгуки можуть залишати лише ті гості, які замовляли апартаменти і проживали в них. Ви можете нагадати гостю залишити про вашу квартиру відгук на сайті. Ми в свою чергу після виселення гостя нагадуємо йому зробити залишити відгук за допомогою email розсилки.

    Відповідь була корисною?  
  • Як і Коли я отримаю оплату за орендоване туристом бронювання?

    Турист в перший же день в разі успішного заселення ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ передати вам спеціальний КОД. За допомогою цього коду ви розблоковуєте кошти на вашому рахунку і зможете вивести їх з зручним вам способом. Цей код ми висилаємо туристу на email і в СМС на телефон відразу після оплати бронювання.

    У разі якщо турист успішно заїхав, але не хоче або не може з якихось причин надати вам код - будь ласка зв'яжіться з нашою тех. підтримкою.

    Відповідь була корисною?  
  • Що якщо мені необхідно скасувати бронь після того як турист її вже сплатив?

    Щоб скасувати бронь після того, як Ви її вже підтвердили, зайдіть в свій аккаунт на сайті і перейдіть в розділ" "Запити на бронювання" ". Тут Ви можете вибрати оплачену бронь і скасувати її. Важливо: Якщо бронь оплачена - за скасування броні будь-яка сторона (власник турист) нараховується штраф згідно з політикою скасування броні. політику скасування броні для туриста вибирає сам власник в налаштуваннях публікації оголошень. Політика скасування броні з боку власника єдина для всіх власників:

    Vlasne стягує штраф за скасування броні, який буде вирахувано з суми Вашого поточного балансу:
    10% від загальної вартості броні буде вирахувано в разі, якщо Ви скасували бронь БІЛЬШЕ ніж за 4 дні до заселення гостей30% від загальної вартості броні буде вирахувано в разі, якщо Ви скасували бронь МЕНШ ніж за 4 дні до заселення гостей

    Приклад розрахунку:
    Ви встановили вартість оренди квартири = 100 грн доба.Для туриста вартість оренди квартири скласти 100 грн доба + 20% = 120 грн доба
    Турист забронював і оплатив 10 днів проживання - 10 * 120 = 1200 грн.Власнику на рахунок нараховується 1000 грн (які можна буде вивести після успішного заселення туриста).

    У разі якщо власник відміняє оплачене бронювання, то:1) Якщо власник скасував його менше ніж за 4 дні до заселення - штраф за скасування становить 30% від 1000 грн = 300 грн які нараховуватися мінусом на рахунок власника.2) Якщо власник скасував його більш ніж за 4 дні до заселення - штраф за скасування становить 10% від 1000 грн = 100 грн які нараховуватися мінусом на рахунок власника.

    Т.ч. штраф стягується з тієї суми яка призначається безпосередньо власнику. 

    Відповідь була корисною?  
  • Як створити обліковий запис Власника Житла?

    Створити профіль власника житла на нашому сайті можна, натиснувши на кнопку 'Здати житло' в правому верхньому куті сайту. Потім вкажіть місто в якому хочете здавати квартиру і свою електронну пошту (email) і продовжуйте заповнення форми публікації оголошення. Публікація вашого оголошення та означає , що ви успішно зареєструвалися. Всі реєстраційні дані ми надішлемо на вашу пошту.

    Відповідь була корисною?  
  • Як я можу видалити свій аккаунт на сайті?

    Якщо Ви хочете видалити свій аккаунт на нашому сайті, будь ласка, зв'яжіться з нашою службою підтримки. Один з наших співробітників видалить Ваш аккаунт.

    Відповідь була корисною?  
  • Які типи житла можуть бути розміщені на сайті?

    На сайті Roomer можна розмістити безліч різновидів житла, включаючи апартаменти, будинки, заміські будинки, квартири, вілли, готелі.
    Звертаємо Вашу увагу, що на нашому сайті не дозволяється розміщувати житло, яке в даний час виставлено на продаж. 

    Відповідь була корисною?  
  • Чи можу я розмістити кілька пропозиції про здачу житла?

    Ви можете розмістити на нашому сайті стільки оголошень, скільки ви хочете. Однак, будь ласка, пам'ятайте про те, що якщо Ви розмістили кілька оголошень, Ви повинні постійно оновлювати календарі з доступними для броні датами. У разі, якщо ви здаєте житло тільки через наш сервіс - календарі будуть оновлюватися автоматично в процесі бронювання житла.

    Також ми надаємо можливість синхронізувати календар зайнятості з популярними сервісами бронювання апартаментів, щоб вам не доводилося вручну заповнювати одні й ті ж дати на декількох сервісах.

    Відповідь була корисною?  
  • Які саме фотографії житла я повинен завантажити?

    Ви повинні завантажити не менше 6 фотографій високої якості, які дають повне уявлення про апартаменти. Щоб переконатися в тому, що Ваші фотографії сподобаються потенційним гостям:
    Завантажте не менше 6 фотографій Вашої оселі, серед яких буде як мінімум одна фотографія кожної кімнати.Фотографії слід робити з кутка кімнати в напрямку вікна.Переконайтеся в тому, що апартаменти наведені в порядку і прибрані.Переконайтеся, що в квартирі досить освітлення для того, щоб зробити гарні знімки. 

    Відповідь була корисною?  
  • Коли моє оголошення з'явиться на сайті?

    Як тільки оголошення буде створено воно буде направлено в нашу службу підтримки для остаточної перевірки перед публікацією. Як тільки наші співробітники перевірять, чи все в порядку з оголошенням, Ваша пропозиція житла буде опубліковано на сайті та доступно для бронювання.

    Відповідь була корисною?  
  • Яким чином я можу підвищити якість мого оголошення?

    Ось кілька наших порад з приводу того, як поліпшити позиції Вашого оголошення серед результатів пошуку:
    Заголовок оголошення повинен відображати основні переваги житла. Ми рекомендуємо, щоб довжина заголовка не перевищувала 35 знаків разом з пробілами. Також постарайтеся уникати абревіатур.Найкраще, якщо Ви включите в опис житла інформацію про тип житла, дизайні, кількості кімнат, зручності та інших додаткових характеристиках, якщо такі є. В ідеалі опис житла не повинна перевищувати 130 слів (мінімум 60 слів, максимум 500) також найкраще розбити опис на кілька параграфів.
    Включіть в опис інформацію про район, в якому знаходяться апартаменти. Гостям подобається знати заздалегідь про те, що знаходиться навколо апартаментів, чим можна зайнятися в окрузі, в який ресторан сходити і далеко добиратися до головних визначних пам'яток.
    Перевірте опис житла на предмет граматичних помилок і переконайтеся в тому, що інформація про апартаменти вірна і написана доступною мовою. Якщо ви хочете отримувати пропозиції про бронювання від іноземних гостей - Вам потрібно перевести опис квартири на доступні мови та вказати цей переклад на сторінці публікації оголошення.
    Будь-які додаткові плати (наприклад, заставу), а також будь-які правила, які гості повинні дотримуватися (не шуміти, не влаштовувати вечірок і т.п.) повинні бути чітко вказані в розділі "Правила Проживання '. Будь ласка, зверніть увагу на те, що Ви повинні вказати в описі житла будь-які додаткові платежі, щоб гості були в курсі ДО того, як відправляти запит броні. Ви також можете включити будь-яку інформацію про додаткові послуги, таких як трансфер з аеропорту, плата за прибирання, сніданок і т.п.
    Переконайтеся, що Ви вказали всі доступні зручності, так як гості часто користуються фільтрами при пошуку житла і шукають житло з конкретними зручностями.Завантажте кілька фотографій хорошої якості, які правдиво відображають, що вдає із себе житло. Щоб Ваші фотографії сподобалися потенційним гостям:
    завантажте не менше 6 фотографій житла, серед яких буде як мінімум одна фотографія кожної кімнати.робіть фотографії з кутка кімнати в напрямку вікон, з висоти росту дитини, щоб дати гостям найкраще уявлення про розміри апартаментів.завантажуйте виключно горизонтальні фотографії.Переконайтеся в тому, що кімнати прибрані.Переконайтеся в тому, що в кімнатах достатньо світла, щоб вийшли якісні знімки.

    Відповідь була корисною?  
  • Що потрібно робити щоб отримувати більше замовлень?

    Щоб отримувати більше замовлень, ми радимо Вам зробити наступне:
    Скористайтеся можливістю підняти своє оголошення вище в списку (платний функціонал).
    Заповніть цілком свій профіль на нашому сайті, щоб гості більше Вам доверялі.Отвечайте на запити броні максимально бистро.Но відміняйте вже підтверджені броні (це завдає репутаційний збиток сервісу, Вам як власнику, а також тягне за собою штрафні Сакці).
    Переконайтеся в тому, що у Вашого оголошення помітний заголовок і докладний опис, а також що Ви завантажили досить якісних фотографій.
    Переконайтеся в тому, що Ваш календар оновлений, щоб не втратити потенційних гостей. Якщо Ви часто відхиляєте запити броні через те, що ціни або календар не були оновлені, це негативно позначиться на вашій репутації власника апартаментов.Убедітесь в тому, що приїжджають гостям сподобалося жити в Ваших апартаментах.
    Відповідайте на повідомлення потенційних гостей швидко і ввічливо."

    Відповідь була корисною?  
  • Що таке бронювання за запитом?

    Бронювання за запитом означає, що після того як турист вибрав діапазон дат для заселення - він відправляє запит власнику і чекає від нього схвалення запиту або його скасування. Власнику дається 24 години на рішення, якщо він проігноріует запит - він автоматично відкликається.Якщо обрані туристом дати дійсно вільні і у власника немає ніяких питань до туриста (нюанси можна уточнити за допомогою системи текстових повідомлень) - він підтверджує запит і тепер у туриста є 48 годин на те щоб забронювати та оплатити квартиру в зазначені дати.

    Ключова перевага цього способу - власник може підтверджувати запити на одні й ті ж або пересічні дати для різних туристів. Оплатити і заселитися зможе тільки один з них, іншим система автоматично скасує їх запити.

    Таким чином навіть якщо ви з якихось причин все ще не ведете календар зайнятості - з нашою системою ви зможете отримувати дуже багато запитів на бронювання.

    Крім того, всі бронювання через нашу систему автоматично заносяться в календар зайнятості, який в свою чергу можна синхронізувати з іншими сервісами з бронювання. Таким чином рано чи пізно ваш календар зайнятості буде 100% відповідати дійсності і ви зможете перейти до "миттєве бронювання" яке дає набагато більше переваг для власників і вимагає від них набагато менше уваги.

    Нагадуємо, що скасування сплаченого бронювання як з боку туриста, так і з боку власника тягне за собою штафуют згідно з політикою скасування бронювання для туристів власників.

    Відповідь була корисною?  
  • Як мені розмістити свою нерухомість на Vlasne?

    Для того, щоб розмістити свої об'єкти на сайті необхідно зареєструватися. Потім увійти на сайт як зареєстрований користувач. Після цього Ви можете подавати свої оголошення. Всі подані оголошення проходять попередню модерацію і потрапляють в загальний лістинг лише після перевірки адміністратором. Оголошення приймаються лише від власників!

    Відповідь була корисною?  
  • Як я отримуватиму оплати за бронювання?

     

    Всі платежі по бронюванню поступатимуть на ваш баланс. Виведення коштів можливе відразу ж після заїзду орендаря. Вам необхідно подати заявку на вивід в розділі Мої бронювання і вибрати доступну форму оплати: - Webmoney(-0,8% від суми) - карти VISA(-2 USD + 4% від суми) Також Ви можете використовувати ваші кошти для замовлення платних послуг порталу

    Відповідь була корисною?  
  • Я повинен платити за розміщення оголошення?

     

    В даний момент всі оголошення приймаються на безкоштовній основі. Платною є лише послуга виділення оголошення на початку результатів пошуку "Гарячі пропозиції"
     

    Відповідь була корисною?  
  • А якщо у мене багато об'єктів, які я сдаю/продаю?

    Ви можете розміщувати будь-яку кількість об'єктів в нашому лістингу. Єдині вимоги - бути власником або не претендувати на комісійну винагороду. Розміщуйте кожен об'єкт окремо. Декілька об'єктів в одному лістингу не буде допущено до публікації адміністратором системи.

    Відповідь була корисною?  
  • Який процес роботи з власниками?

     

    1. Подайте оголошення (лише після реєстрації)

    2. Заповніть календар завантаженості об'єкту

    3. Необхідно підтвердити доступність об'єкту, після запиту потенційного орендаря

    4. Після заїзду орендаря, подайте запит на вивід коштів.

    Відповідь була корисною?  
  • Як можу я зв'язатися з потенційними наймачами?

    В момент запиту, потенційний винаймач також передає вам свої контактні дані: телефон, email

    Відповідь була корисною?  
  • Чи зобов'язаний я заселити гостя, який прислав мені запит?

    Лише Ви приймаєте рішення, кому Ви хочете здати свою нерухомість. Ви можете вибирати серед всіх запитів, що надходять вам, і маєте право давати запит на будь-яку додаткову інформацію від гостей, перш ніж прийняти рішення.

    Відповідь була корисною?  
  • Як я можу бути застрахований від збитків? Vlasne надає гарантії?

    Власники можуть утримувати страховий депозит на час перебування орендаря до моменту його виїзду, який повертається в повному обсязі, якщо нічого не пропало і не пошкоджено. Vlasnе, в даний момент, не надає жодних додаткових гарантій. Завжди надавайте вашим гостям чіткі інструкції про те, як користуватися предметами ужитку та іншим у вашій квартирі і завжди ретельно вибирайте майбутнього орендаря.

    Відповідь була корисною?  
  • Як я можу відредагувати завантаженість і ціни в моїх оголошеннях?

     

    Зайдіть в Мої оголошення - натисніть на іконку "Редагувати календар завантаженості" - відзначте дати, коли ваша нерухомість зайнята - і натисніть зберегти. Настійно рекомендуємо постійно заповнювати календар завантаженості, інакше об'єкт буде виключений з лістингу. Щоб відредагувати ціну натисніть на іконку "Редагувати" - перейдіть на закладку Ціна і внесіть зміни.

    Відповідь була корисною?  
  • Як я можу відредагувати опис в оголошенні, додати/видалити фото та інше в моїх оголошеннях?

     

    Зайдіть в Мої оголошення - натисніть на іконку "Редагувати" - виберіть закладку "Опис" і внесіть всі необхідні зміни або додайте/поміняйте фото.

    Відповідь була корисною?  
  • Як я можу підвищити кількість переглядів моїх оголошень?

     

    Просто. 1. Завантажте якісні фото вашого об'єкту і детальний опис

    2. Замовте послугу "Гарячі пропозиції" - це підвищить кількість переглядів і замовлень в рази.

    Відповідь була корисною?  
  • Як я можу захиститися від можливої відміни бронювання?

    Щоб захистити себе від відміни броні, вибирайте орендарів ретельніше і робіть запит на будь-яку додаткову інформацію від гостя, перш ніж підтвердити резервацію. Коли орендар відміняє броню, існують наступні штрафні санкції: - якщо гість відміняє броню більш ніж за 3 ночі до заїзду: повне повернення коштів, окрім банківських комісій. - якщо гість відміняє броню менш ніж за 3 ночі до заїзду: стягується плата за добу + банківська комісія на залишок.

     

    Відповідь була корисною?  
  • Чи є можливість побачити, що я отримую від розміщення об'єктів на Vlasne?

     

    Вам доступна детальна статистика переглядів вашого об'єкту за будь-який проміжок часу: будь то день, тиждень або місяць. Підтвердженням ефективності служитимуть дзвінки і листи від гостей, орендарів і покупців. Наша команда постійно працює над просуванням Vlasne в українському, російському, а також світовому Інтернеті. Сайт перекладений декількома мовами і доступний для всіх країн світу. Таким чином вашими орендарями можуть бути гості з будь-якого куточка планети.

     

     

    Відповідь була корисною?  
  • Чому моє оголошення не на початку результатів пошуку, хоча я тільки що розмістив його?

    За умовчанням сортування об'єктів в лістингу відбувається за ціною (за збільшенням). Також в першу чергу показуються об'єкти, в яких замовлена послуга "Гарячі пропозиції".

    Відповідь була корисною?  
  • Як туристу повернути гроші після відміни оплаченої бронювання? "

    Після відміни оплаченої бронювання (не важливо при цьому хто був ініціатор скасування - турист або власник) сплачені гроші повертаються на ваш баланс в особистому кабінеті згідно з політикою скасування бронювання.

    У разі якщо оплачене бронювання скасував турист - йому на рахунок в ЛК повернуться всі гроші за вирахуванням штрафу за скасування броні відповідно до тієї політики скасування яку встановив власник для даного оголошення.

    У разі еслт оплачене бронювання скасував власник - йому на рахунок повернуться всі гроші в повному обсязі.

    Ви можете вивести ці кошти будь-яким зручним способом, наприклад на банківську карту. При виникненні проблем будь ласка зверніться в тех. підтримку сайту

    Відповідь була корисною?  
  • Якщо я хочу змінити свою оплачену бронь (змінити дати або кількість гостей), що мені робити?

    "Якщо ви вже оплатили бронювання, то ви не можете змінити дати або кількість гостей. Ви можете тільки скасувати оплачене бронювання, однак в цьому випадку оплачується штраф за скасування згідно обраної власником політиці скасування броні. Штраф оплачує та сторона яка скасовує оплачену бронь.
    Поміняти дати кількість гостей можна тільки ДО того моменту як ви оплатили бронювання. "

    Відповідь була корисною?  
  • Чому квартира відмічена доступною, коли я роблю запит, а потім власник каже, що вона здана?

    "У власників апартаментів є 2 варіанти бронювання: миттєве і за запитом.Миттєве означає, що календар зайнятості завжди актуальний і турист може забронювати квартиру без додаткового підтвердження з боку власника. Ми рекомендуємо туристам в першу чергу бронювати саме такі квартири.

    Бронювання за запитом означає, що календаря зайнятості власником не ведеться (а отже все дати відзначені як вільні), тому необхідно кожного разу отримувати підтвердження від власника перед бронюванням.

    Ми рекомендуємо в першу чергу бронювати квартири з включеним миттєвим бронюванням (вони позначені спеціальним значком).

    А в разі використання бронювання за запитом - відправляти відразу декілька запитів до кількох квартирах і за підсумками відповідей від власників вибирати найвигіднішу пропозицію і бронювати. "

    Відповідь була корисною?  
  • Якщо я хочу змінити своє сплачене замовлення, що мені робити?

    Якщо Ви вже внесли передоплату, зв'яжіться з власником, щоб дізнатися чи може він розмістити вас в інші дати.  

    Якщо Ви ще не встигли сплатити, відправте запит господареві, щоб дізнатися чи доступне житло в новий період.  

    Якщо ж Ви вже в'їхали, тоді просто обговоріть з господарем, які можуть бути штрафи за зміну дат.

     

     

    Відповідь була корисною?  
  • Чому квартира відмічена доступною, коли я роблю пошук, а власник говорить, що вона здана?

    Наявність/доступність житла на певний період міняється дуже швидко і не всі господарі ведуть свої календарі завантаженості постійно. Тому перед бронюванням потрібно завжди заздалегідь зв'язуватися з господарем нерухомості.

    Відповідь була корисною?  
  • Можу я подзвонити в службу підтримки Vlasne і дізнатися про наявність житла в певному місті?

    Vlasne не працює як агентство нерухомості. Ми лише надаємо платформу для пошуку нерухомості в будь-якому місті і безпосереднього спілкування з власниками і швидкого бронювання житла. 

    Кращий спосіб дізнатися про наявність житла - це зробити пошук і написати або подзвонити господарям безпосередньо. 

    І звичайно ж, якщо вам потрібна яка-небудь допомога в тому, як працює система, або у вас виникли питання по ваших запитах або бронюванні, ми завжди ради вам допомогти.

    Відповідь була корисною?  
  • Можу я побачити нерухомість перед бронюванням?

     

    Ми прагнемо, щоб на сайті власники залишали повну інформацію про свій об'єкт з якісними фото і відео. Але якщо вас не задовольняє опис і презентація об'єкту на сайті, Ви можете безпосередньо зв'язатися з власником і домовитися про перегляд.

    Відповідь була корисною?  
  • Я можу писати і дзвонити безпосередньо власникові?

     

    Так. Vlasne надає інформацію з прямими контактними даними власника нерухомості. Ви можете спілкуватися з ним безпосередньо без посередників.

     

    Відповідь була корисною?  
  • Що відбувається, якщо власник відміняє моє бронювання?

    Всі кошти витрачені на бронювання будуть відшкодовані або ж ми постараємося вам підшукати інші пропозиції. Також, Ви можете залишити витрачені гроші на своєму балансі, до тих пір, поки не знайдете альтернативу і тоді за бронювання можна буде сплатити зі свого балансу. 

    Бронювання відбуватиметься за цінами власника нерухомості, і якщо вони вищі, ніж ваше минуле замовлення, вам необхідно буде доплатити різницю, якщо менше, вам буде переведений залишок коштів на ваш рахунок.

    Відповідь була корисною?  
  • Що відбувається, якщо мені потрібно відмінити моє бронювання?

     

    Ви можете відмінити бронювання лише до дати заїзду. Тоді діють наступні правила: 

    - якщо гість відміняє броню більш ніж за 3 ночі до заїзду: повне повернення коштів, окрім банківських комісій. 

    - якщо гість відміняє броню менш ніж за 3 ночі до заїзду: утримується плата за добу + банківська комісія на залишок. 

    В інших випадках, все за індивідуальною домовленістю з власником.

    Відповідь була корисною?  
  • Чи можу я сплатити депозит при бронюванні, а повну суму під час заїзду?

     

    Все залежить від умов бронювання заданих власником. Одні вимагають повну передоплату за весь період, інші 50% від всієї суми. 

    Обумовлюйте умови бронювання безпосередньо з власником нерухомості.

    Відповідь була корисною?  
  • Що відбувається, якщо я розміщую об'єкт у Вибране?

     

    Знайшовши об'єкти, що цікавлять вас, Ви можете помістити їх у Вибране і звідти надіслати всім власникам запит, виділивши всіх і натиснувши на кнопку "Запит господареві".

    Пам'ятайте, що доступність об'єкту міняється дуже швидко, і якщо Ви знайшли об'єкт з вільними датами, ситуація може змінитися вже наступного дня. Тому відправляйте запит і бронюйте щонайшвидше.

    Відповідь була корисною?  
  • Я відправив запит власникові, але вже тривалий час не отримую відповіді. Що мені слід робити?

    Власники отримують безліч запитів щодня і інколи вони просто можуть втратити вашу заявку. Обов'язково відправте йому повторний запит: зайдіть в свої Вибрані об'єкти і натисніть на іконку "Запит власникові" або просто подзвоните власникові.  Якщо ж після декількох спроб власник так і не зв'язався, то ймовірно, він просто не може розмістити вас або об'єкт зданий/проданий. Радимо підшукати інші об'єкти.  Ви можете підвищити свої шанси на те, що ваш запит буде підтверджений господарем. Для цього прагніть надати господареві нерухомості якомога більше інформації про себе і про тих хто проживатиме.

    Відповідь була корисною?  
  • Якщо власник нерухомості підтверджує незанятість квартири в необхідний мені період, чи означає це, що на ці дні квартира заброньована за мною?

    Ні. Бронювання здійснюється лише після оплати на сайті. Власники можуть підтвердити наявність об'єкта для багатьох гостей, але заброньовоною нерухомість буде лише для тих, хто здійснив платіж.

    Майте на увазі, що існують можливості, коли власник може відмовитись від бронювання, коли він отримав оплату через сайт Vlasne. В таких випадках вам буде запропонована альтернатива.

    Відповідь була корисною?  
  • Моя кредитна картка була відхилена. Що мені робити?

    Існують наступні причини відхилення платіжної карти: 

    1. Сума переведення перевищує встановлений денний ліміт. Подзвоніть в банк, що випустив карту і попросіть їх підвищити ліміт на переведення коштів. 

    2. Валюта транзакції відрізняється від валюти вашої карти. Подзвоніть в банк, що випустив карту і повідомте їх, що Ви намагаєтеся зробити замовлення в іншій валюті і щоб вони дозволили таку транзакцію. 

    3. Ви використовуєте корпоративну карту. Подзвоніть у ваш банк і отримаєте дозвіл на подібну транзакцію.

    Відповідь була корисною?  
  • Які способи оплати існують?

     

    В даний момент Ви можете забронювати нерухомість за допомогою оплати кредитними картами (Visa, Mastercard, Maestro), Webmoney або банківським платежем.

    Відповідь була корисною?  
  • Чи безпечно бронювати житло online?

    Оплати через сайт Vlasne повністю безпечні. Ми працюємо лише з перевіреними платіжними системами. Ми не зберігаємо інформацію з вашої кредитної карти.

    Щойно Ви здійснили платіж і наша система отримала кошти, Ви отримуєте підтвердження про успішне бронювання. Платіж буде переведено на рахунок власника нерухомості лише в момент вашого заселення.

    Відповідь була корисною?  
  • Як працює Vlasne?

    Щойно Ви знайшли об'єкт, який задовільняє ваші потреби (або об'єкти), Ви одразу можете зв'язатись з власниками по телефону або відправити запит щодо наявності житла в період, що вас цікавить.

    Ніколи не починайте процес бронювання, доки не отримаєте підтвердження наявності від власника нерухомості. Після отримання підтвердження - можете починати процес бронювання.

    Відповідь була корисною?  
пон вів сер чет пят суб нед